Tu cum stai cu STRATEGIA DE DIGITAL pentru brandul tău?
Am zis și o repet: costul de a nu a comunica și promova strategic în digital este mult mai mare decât costul unei strategii coerente. Fără strategie există doar zgomot, încercări, teste fară a măsură, bani aruncați pe experimente. Ficare antreprenor ar trebui să își cunoască costul de oportunitate, dar și să conștientizeze că după strategie, indiferent de cât de bine făcută și detaliată este, totul ține de implementare. Poți avea super strategie, dar apoi să nu mai faci nimic. Totuși, e greu de crezut că poți face niste chestii mărețe, coerente, pliate pe obiectivele de brand, atât timp cât nu ai o planificare bună, un forecast de metrici, o structură definită pentru viitoarea perioada, niște piloni de content și multe altele. Există întotdeauna excepții, dar acest noroc, făcutul la întâmplare, ține, de cele mai multe ori, extrem de puțin. Realitatea este că nu este normal să vrei să fii în digital, fie că ești un brand mare sau unul mic, dar să nu fii dispus să ai un buget de investit pentru marketing. Indiferent că alegi să ai un cost intern și angajezi o echipă, ori alegi să lucrezi cu colaboratori externi, este necesar să faci acest pas, mai devreme sau mai târziu.
În ultimii 10 ani am lucrat cu peste 100 de branduri. Toată experiență îmi permită să identific instant cine are o Strategie de digital și cine nu. Brandul are nevoie de direcție, de pliere obiective pe rezultate, altfel, resursele se vor folosi fară a măsura și fară a ști pe ce anume. Pe de altă parte, într-o piață tot mai competitivă în online, este o nebunie să faci lucruri neplanificate strategic. În cadrul strategiei de digital începem să clarificăm ce se întâmplă în piață în domeniul nostru de interes, care sunt trendurile care ne pot ajuta, unde, cum și de ce comunicăm, unde cum și ce metrici putem atinge când promovăm, ce canale ne sunt utile, ce înseamnă tracking corect, ce poziționare de brand avem în digital. Și multe altele, de aceea Strategia înseamnă multă muncă, mult research, audit, planificare, creativitate. Dar, așa cum am zis, investiția în strategie nu este foarte mare versus pierderile de a nu avea una.
Echipa de freelanceri seniori pe care o coordonez, Liberty Digital, vine în întâmpinarea ta și te ajută cu o Strategie completă de digital pentru brandul tău. Este început de an, așa că, acum este cel mai bun moment să ne cunoaștem, să analizam nevoile companiei tale și să începem să lucrăm!
Ce înseamnă LIBERTY DIGITAL:
Pentru a detalia nevoile tale, o analiză și o ofertă personalizată de Strategie, te aștept pe adresa de email: luminita.balaban@read-my-mind.ro sau pe formularul de contact de mai jos!
- January 21, 2023